اشتهارآن لائن واڌاري

CPM - اهو ڇا آهي؟ ڪيئن اشتهارن ۾ CPM استعمال ڪرڻ جي؟

جي نيٽ ورڪ تي هڪ ميڊيا ۽ لاڳاپيل اشتهار مهم کي منظم ڪرڻ جو قسم، ڪنهن اشتهار ان جي اندازي مطابق بجيٽ calculates. ڪسٽمر جي اشتهارن جي چونڊ مهم ان کي ڪيئن پئسن ان تي عملدرآمد لاء مختص ڏسڻ ضروري آهي، ته ڇا پئسا خرچ آهي ۽ effectiveness جنهن سان اهي جيئن جو ارادو استعمال ڪري رهيا آهن. جي ڪارڪردگيء جو حساب ميڊيا جي منصوبه بندي ۾ پيداوار جي اشتهارن جي ڪيترن ئي اشارو تي ٻڌل آهي، CPM جي انڊيڪس آهي جنهن جي هڪ. هيٺان ڪڍي وٺنديون - هن شخصيت ان کي ڪيئن استعمال ڪرڻ لاء ڇا آهي.

CPM - ڇو ته اهو ضروري آهي

CPM اشتهارن ڇا آهي، ان جي گذريل صديء کان معلوم ڪيو ويو آهي. هن module سڀ اشتهارن جي پروگرامن آهي ته ميڊيا ۾ ٿي گذريو ۾ استعمال ڪيو. اشاعتي، ٽيليويزن ۽ ريڊيو اسٽيشنز اڃا اشتهارن جي خرچ جو حساب ڪري هن شڪل استعمال ڪندا. CPM جي صورت ۾ استعمال ڪيو جڏهن ته ان کي ڊسپلي اشتهارن جي قيمت ڪري اچي ھڪ جاء تي نه آھي، ۽ ممڪن اھا ڳڌي جي هزارين آهي. ساڳئي وقت، ۽ گردش ۾ هن مدت رکندو هو. اشتهارن پليٽ فارمن جي مالڪن کي رڳو، انهن جي گردش ۽ ڌني وڌائڻ سان هلائڻ سگهي ٿو ائين ئي CPM جي شرح مقرر ڪيو ويو، اشتهارن، اڪائونٽ ۾ کڻڻ هن جي قيمت اپائتو هو.

CPM فنگشن

CPM جي هڪ سادي وصف - هزار رپيا خرچ آهي. رومي ڏونائي، 1000. اهڙيء طرح معني، جيڪي سنڌ جي CPM آهي جو سوال، اوهان ٿا چئو ته هن کي هزار ع نقوش رپيا قيمت آهي - جي module انگريزي لفظن جي لاڳت-هر-هزار، جتي ايم جي نالي مان اچي ٿو. هن وڌيڪ وقت اتي اخبارن جي صفحن ۽ رسالي تي مشهوري آهي، جو گهڻو ڪري ان جو ريڊيو تي کيڏي يا ٽي وي چينل تي پڙهيو ويندو آهي - جي وڏي هن عنصر جي شرح.

CPM اشتهارن آن لائن پروگرامن حسابي

انٽرنيٽ تي، ڪردار جي ع جي جن annoying پاپ تاراچند، جنهن جي استعمال ڪندڙن سان ائين مشهور آهي، ۽ جنهن اشتهارن جي پليٽ فارمن جي مالڪ کي پئسا آڻي - عام طور تي بينر ادا. هن وڌيڪ مشهور ماڳ، هن کان وڌيڪ ماڻهن کي هن ويب پيج تي ڏسي، هن ويب سائيٽ تي وڌيڪ مهانگو اشتهارن جي ڪسٽمر جو خرچ ڏنو ويندو.

صارفين جو بينر ڏٺو جي وڏي لحاظ کان تعداد ۾ دلچسپي اشتهار. تنهن ڪري، ان جي CPM ڇا آهي، ان mathematically جي پٺيان طور ڏيکاري سگهجي ٿو:

CPM = (جي اشتهارن جي حڪم جي ڪل قيمت) / (اڄ بينر في خيالات جي رٿ رٿي نمبر) * 1000.

هاڻي اها ڳالهه واضع آهي، CPM - اهو ڇا آهي. اشتهارن ۾ ان جو سڀ کان اهم اشارا مان هڪ آهي. هڪ اشتهار حساب ڪري سگهو ٿا گهڻا پئسا توهان کي يقيني آهي ته معلومات کي نيٽ ورڪ تي هڪ هزار صارفين کي ڏيکاريو ويو آهي ته ويب سائيٽ جا مالڪ ادا ڪرڻ جي ضرورت آهي.

ضعف، هن حساب هڪ سادي مثال جي illustrated ڪري سگهجي ٿو. هڪ ه جي قيمت جي ويب سائيٽ تي بينر هڪ portal جي هن ويب سائيٽ جا انگ اکر ٻڌائن ٿا ته هڪ هفتي جي ويب سائيٽ جي باري ۾ 10 هزار برائوزنگ مثال طور، آهي، هر هفتي $ 400،. رڪنن. اهڙيء ريت، هڪ سادي حساب جي اهميت ڏئي ٿو:

CPM = $ 400/10 000 * 1000 = اشتهارن جي معلومات هڪ هزار نقوش رپيا 4 $.

اشتهارن کي سمجهڻ گهرجي ته سنڌ جي ڌني ويب سائيٽ تي بينر جي هڪ سادي سمجهاڻي اڪثر معلوماتي آهي. نه ڪا به ضمانت نه آهي ته سڀني جي ڏهه هزار ماڻهن جو صفحو دورو ڪيو، جو بينر تي ڪلڪ ڪري پڪ ٿي آهي. ت رڪن کي ڪڙي کي يا چاهي ٿيندو نه - ان جي بينر جي attractiveness ۽ معلومات آهي ته ان تي ڳالهه آهي تي دارومدار. هر ويب سائيٽ جي CPM اختيار حساب لاء توهان جو موڪليل مواد مهيا ڪرڻ جي ضرورت هوندي آهي. اهو ماڳ مالڪ، توهان سمجھي سگھو ٿا ڪري منافعي جو آهي. پر اشتهار، ان جي معيار ۽ ان جي آخر ۾ استعمال ڪندڙ لاء دلچسپ ڪسٽمر جي ڪم ۾ شامل آهن.

حمايت module CTR، حساب طريقا

CTR انڊيڪس - خرچ ٻئي اشاري تي غور ڪرڻ جي خاتمي لاء. هن جو نالو به انگريزي زبان مان اچي ٿو ۽ هڪ ڪلڪ-ذريعي شرح وانگر مڪمل آواز آهي - CTR شرح. CTR اوھان کي ڏيکاري ٿو ته ڪيئن ڪيترن ئي ماڻهن جي بينر تي ڪلڪ ڪيو ۽ هڪ صفحي اشتهارن گراهڪ ڏانهن رخ. هن module، جو تمام وڏو تڪرارن آهي ته رڪن جي بينر تي معلومات ۽ آهين ۾ دلچسپي جي پسند سائيٽ جي نموني تي دارومدار، ڇاڪاڻ ته هن کان وڌيڪ مناسب ۽ ضروري نظر اشتهارن. هن اشاري کي حساب جو طريقو ڏنل آهي:

CTR = (صارفين ته بينر تي ڪلڪ ڪيو جو تعداد) / (جي بينر ڏينهن ۾ خيالات جي رٿ رٿي نمبر) * 100٪.

مثال طور، جيڪڏهن 20 هزار ماڻهن جو اشتهار ڏٺو، هڪ ڪڙي پٺيان آهن 800 صارفين، وري CTR 800/20 آهي 000 * 100 = 4٪، جنهن جي هيٺين حد کان مٿي آهي.

Empirically ثابت آهي ته 3-5٪ جي وقفي CTR. گهٽ، ته پوء امڪاني صارف رپيا خرچ توقع جي نفعي کان وڌيڪ ٿيندو، ۽ اشتهارن ٿينديون سمجهيو ويندو.

indexes استعمال ڪرڻ

CPM جڏهن هڪ تنگ ٽارگيٽ پهتو منتخب استعمال ڪري سگهجي ٿو. مثال طور، جڏهن ته بينر سائيٽ جي پليٽ فارم ڳالهه عمر، جنس، رهائش جي جاء تي، سڀ داخل سنڌين جي فائدن جي باري ۾ اشتهارن جي معلومات مهيا ڪري ٿي. اهڙيء طرح گهربل بينر رڳو تن کي استعمال ڪندڙن، جنهن تي هن جي مشهوري پيداوار ڏوهه ڪيو ويو ڪرڻ لاء اچن ٿا. هڪ ئي وقت ۾ چونڊ مهم جي بجيٽ کان وڌيڪ معاشي ۽ وڌيڪ سمورين consumes.

توهان به حساب ۾ سنڌ جي مستقل ميمبرن جي سرگرمي وٺڻ گهرجي. هن وڌيڪ ايف جي هڪ ئي رڪن جي ساڳي ع پيداوار ڏسي، هن کان وڌيڪ رقم اشتهارن مان debited آهي، پر هن کان صارف تي ڪسٽمر ڪونهي ڪو ٿيندو. تنهن ڪري ڄاڻو حساب-ڏساڪ CPM ۽ CTR هن اشتهارن جي پليٽ فارم جي طرفان فراهم ڪيل ڪسٽمر کي گهربل نتيجا آڻڻ لاء معلومات جو هڪ ڊگهو تجزيو سان عطف ۾.

ٻيو نڪتو آهي ته چونڊ مهم جي شروعات تي اڪائونٽ ۾ ورتو وڃي. ادائگي جي نقاب يا CPM، يا CTR جي اصطلاحن ۾ ڪري سگهجي ٿو. ٻين لفظن ۾، ته ڪسٽمر اشتهارن modulo CPM بينر جي ماهيت کي سمجهڻ ضروري آهي - اها هڪ ڪلڪ لاء ادائيگي نه آهي، پر صرف هڪ پيداوار سمجهاڻي اشتهارن لاء

مٿي Summing

۽ جڏھن چيو ته CPM آهي ڇا، اوھان جو چوڻ آهي سگهي ٿو ته هي اختيار ڪنهن خاص اشتهار جي effectiveness جي تجزيي ۾ سڀ کان اهم مان هڪ آهي، ۽ جڏهن ته اشتهارن جي بجيٽ کي حساب به اڪائونٽ ۾ وٺي هجڻ ضروري آهي. اڪائونٽ ۾ ورتو ۽ ان جي ڪري رهيو آهي رابطن جي رقم جي اشتهارن جي معلومات سان امڪاني صارف، ۽ اهڙي طرح ڌني وڌائڻ سان گھڻن جي سائيٽن تي بينر رکڻ جي خرچ. انهن جي حراست ۾ ڏنو ويو، ان کي هڪ مخصوص اشتهارن جي پليٽ فارم جي ڪارڪردگي جو حساب ۽ ڪاميابيء جي اشتهارن جي بجيٽ رکن ٿا ممڪن آهي.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 sd.unansea.com. Theme powered by WordPress.